Cutia de viteze -Inelul de sincronizare - INA Schaeffler (Germania)
Catalizator Euro 5 - Eberspacher (Cehia)
turbocompresor - Borg Warner (Germania-Italia-Ungaria)
Bujii - Beru (Franta)
Rulmenti -Federal Mogul (Franta)
Directie - ContiTech (Austria)
Pistoanele de motorina - Federal Mogul (Franta)
Arbore cotit - Thyssenkrupp (Germania)
Panou de siguranta - Delphi (Romania)
Distributie de supape - INA Scaeffler (Germania)
Garnituri - Federal Mogul (Franta)
Generator - Mitsubishi Electric (Cehia)
Depozitul de pompe de apa/Sistem roata generator - INA Schaeffler (Germania)
Panou de instrumentare a consolei centrale/ captuseala usi - Faurecia (Franta)
Roti - TRW (Romania)
Airbag sofer - Takata (Romania)
Airbag-uri laterale - Autoliv (Franta)
Scaune - Johnson Controls (Romania)
Incalzire - Eberpacher catem (Germania)
ESP şi ASR - Bosch
Centura de pretensionare - Autoliv (Romania)
Inchidere centralizata - Huf Hulsenbeck (Romania)
Balamale usi - Edscha (Cehia, Spania)
Vopsea - BASF (Romania)
Izolare fonica - Faurecia (Germania)
Sistem de evacuare - Cortubi (Romania)
Tambur frana spate - Bosch (Polonia)
Radiator - Calsonic Kansei (Romania
Etriere frana - TRW (Polonia)
Tractiune integrala - GNK Driveline
Informaţiile au fost publicate în numărul 44 al revistei Autobild4X4
Francezii au înmatriculat 19.437 de Dacii Duster, SUV-ul românesc ocupând astfel al doilea loc printre preferinţele şoferilor din Hexagon, potrivit unei statistici prezentate de La Tribune. Dacia Duster a fost întrecută doar de Nissan Qashqai, cu 25.458 de maşini înmatriculate (creştere cu 22%).
Citeste si : Care este cel mai scump Duster
1 comentarii:
se pare ca nu mai e masina romanului... ci masina europei:)))
Trimiteți un comentariu