Vezi aici: Reclama interzisa Dacia Duster
Oficialii Dacia au exclus din start orice fel de legătură cu acest spot, precizând că este imposibil ca un film de acest tip să aibă vreodată la origine ideea unei agenţii de creaţie agreate.
Totuşi, reacţia pe care publicul din România a avut-o şi numărul mare de vizualizări îi mulţumeşte pe aceştia, care văd în viralul apărut pe internet o apariţie nescontată a lui Duster într-o lumină pozitivă, informează automarket.ro.
"I-am contactat pe colegii noştri din Olanda şi pe cei din Marea Britanie, dar ambele birouri ne-au confirmat că nu au nicio legătură cu spotul apărut pe internet", au declarat oficialii Dacia.
De cealaltă parte, reprezentanţii companiei olandeze Artcore au confirmat că se află în spatele producerii acestui spot. Christine Anderton, unul dintre producătorii Artcore, susţine că filmul produs de ei este unul realizat complet independent de orice agenţie de publicitate şi că reprezintă pur şi simplu un exerciţiu de creaţie realizat de Berend Boorsma.
"Calitate de top europeană pentru un chilipir românesc" este mesajul reclamei, cu un limbaj extrem de dur, care a dat peste cap orice regulă a publicității convenționale.
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu